maandag 14 mei 2012

Voor Marianne!!!



Met deze kaart doe ik mee met de Vogelkooi challenge bij Marianne Challenge 
Creme kaart bruin oplegkaart achtergrond vel vogel en vogelkooi uit gestanst Vintage plaatje (van MD) en diverse versiering . 



Volgens één van de teamleden van het Marianne Design challenge blog (zie reacties) mag ik niet meedoen met deze challenge omdat ik geen materiaal van MD zou hebben gebruikt. Dit is niet waar, het plaatje is echt van een knipvel van MD. Ik heb het bewuste knipvel nu dus ook maar onder de foto geplaatst. Ook heb ik een mail naar de MD challenge blog gestuurd, waarin ik bovenstaande heb verteld en dat het vast om een misverstand gaat die opgelost kan worden. En ik had toch weer een nieuwe link geplaatst. Maar Anita heeft ondanks dat het een (weliswaar niet in de winkel te koop)
plaatje van MD is mij toch weer opnieuw verwijderd. Deze keer omdat de kooi noch de vogel van MD zijn. Ook is de reactie van Thea ineens weg. Thea had een heel lieve reactie gegeven waar ik blij van werd, maar zelfs deze reactie is mij misgunt.

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Corrie
    Ik vind het erg jammer van je mooie kaart maar hij voldoet niet aan de challenge van het MD challengeblog. Je hebt geen kooi én geen vintageplaatje van MD gebruikt, dat is wel één van de regels. Wij zijn natuurlijk een Marianne Design blog en promoten háár materialen.
    Helaas zal je kaart dus worden verwijderd. Misschien kun je nog een andere maken.

    Gr. Anita
    Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo, dit is echt een prachtige kaart!
    Ze zijn wel streng zeg, bij die marianne chalenge, onaardig hoor!
    Ik vind het in ieder geval een schitterende kaart waar je trots op kunt zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Corrie

    Als je er over nadenkt is het toch wel heel raar,het bewuste knipvel zit in een boekje waar we dik voor betalen , ik ga zelf mijn kaart verwijderen, jij niet ik ook niet, dit is nog oneerlijker!
    wel ga ik je blog volgen want ik vind jou de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marianne, ik heb gewoon een brok in m'n keel!!
      Bedankt!!

      Verwijderen
    2. Nu heb ik ook die brok in mijn keel Corrie, en wie is nu de verliezer denk je, juist............ MD

      Verwijderen
  5. We maken kaarten voor ons plezier Corrie en ook voor mij geen MD blog meer, winnen is niet belangrijk maar wel het gevoel wat je erbij hebt!

    BeantwoordenVerwijderen